Театр без барʼєрів

20.09.23

22 Театр та бренд RCR KHOMENKO присвятили колаборацію до Міжнародного тижня людей з вадами слуху

22 Театр та бренд RCR KHOMENKO присвятили колаборацію до Міжнародного тижня людей з вадами слуху, відсоток від продажів якого піде на потреби людей з вадами слуху. Окрім того, 22 театр вже переклав першу виставу жестовою мовою, щоб максимально інтегрувати слабочуючих у суспільство. Такі заходи 22 театр планує робити на регулярній основі.

Місія 22 Театр у даному проєкті – це театр без бар’єрів

Ми не створюємо продукт окремо для слабочуючих, проте повертаємо обличчям звичайних людей до тих, хто має особливості. Ми прагнемо грати такі вистави, які були б однаково почуті серцем пересічним глядачем, так і тим, хто фізично чути не може. Для цього ми «поклали текст на руки», а для обміну енергією є невербальна комунікація, що читається у виразі обличчя, у пластиці та мізансценах.

Тривалий час дозвілля для людей, що не чують, мали закритий характер, тобто, створювались глухонімими для глухонімих. Наша мета – робити універсальний продукт, від якого отримують задоволення усі, де порушення слуху не стануть на заваді до пізнання мистецтва. Ми хочемо єдиний простір, який розділимо з людьми, які мають особливості.

Ця ініціатива – лише початок великого шляху трансформації українського мистецтва

«Ми завжди готові підтримувати соціальні ініціативи, адже для нас важливі всі наші гості. 22 Театр – це простір без кордонів. Він відкритий, рефлексійний та емпатичний.

Він вже зараз є театром майбутнього. Ми використовуємо різні майданчики, які не пристосовані для звичайних класичних театрів, у нас немає межі між глядачами та акторами, адже усі стають частиною того, що відбувається на сцені.

Ми хочемо надати цю можливість кожному, незалежно від фізичних вад. Задля цього ми створюємо умови, які дають можливість так само людям з певними особливостями насолоджуватися грою акторів. Ця ініціатива – лише початок великого шляху трансформації українського мистецтва»

Альона Тимошенко, фундаторка 22 Театру

Ознайомити глухих людей з новими формами втілення творчих задумів

«Перш за все, нашою метою є підвищити культурний рівень осіб з порушеннями слуху й ознайомити глухих людей з новими формами втілення творчих задумів, з театральною творчістю та її новаторським змістом. Найбільше зацікавили саме засоби візуалізації та комбінування театральної постановки з відео та перфомансом. Для людей, які мають проблеми зі слухом, це дуже важливо, бо вони все сприймають візуально, через зорове сприйняття світу. Через це вони дуже спостережливі й помічають найменші, найтонші зміни в оточенні»

Тетяна Кривко, перший заступник голови УТОГ

Ми одразу побачили в лого 22 два обличчя

«Ми завжди зацікавлені в співпраці з амбітними проєктами, які тільки розпочинають свій шлях, особливо в такий непростий для нас всіх час. Це подібно до спостерігання за народженням зірки. З Театром 22 у нас схоже візуальне бачення, тому ця співпраця була питанням часу.

Ми одразу побачили в лого 22 два обличчя. І вирішили зробити омаж на класичну дуальність театральних емоцій, але вийшло обіграти сумне обличчя перевернутим веселим. Також ми запропонували зробити 22 світло накопичувальною термоплівкою, щоб вони світились ще до софітів»

Ярослава Хоменко, дизайнерка бренду RCR KHOMENKO

22 Театр та бренд одягу RCR KHOMENKO об’єдналися заради творчості та популяризації мистецтва без бар’єрів

Як символ підтримки інтеграції театру та українського бренду стали худі та світшоти з театральною символікою. Вона розташована біля серця, адже один із меседжів цієї колаборації – почути серцем.

Ми запрошуємо вас підтримати ініціативу, відвідуючи вистави театру, паралельно перекладені жестовою мовою, а також придбати дизайнерський одяг з особливою символікою театру, який став містком між людьми з вадами слуху та тими, хто їх не має. Частина коштів від продажу кожної речі прямує до фонду УТОГ.

Придбати речі можна, написавши у приватні повідомлення
в Instagram 22 Театр @22.theatre